Träningsschema

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev. Har hunnit hända mycket livsavgörande saker sedan sist. Bland annat så har jag sagt upp mig från jobbet. Så från och med mitten av november så är jag fri, tror det kommer ha en stor positiv påverkan på mitt välbefinnande. Kommer sakna mina kollegor och brukare, men jag har känt ett tag att jag måste gå vidare i livet. Så det känns stort och härligt att äntligen göra det. 
I november kommer jag och min man fira min nyblivna frihet med att åka till asien och backpacka i 4-5 veckor. Det känns fantastiskt roligt, en dröm som slår in.  
 
Det var en liten update på livet iallfall, kommer säkert mer om det senare. 
Nu tänkte jag skriva om träning. Har halkat efter lite det senaste, och i den takten jag kör nu kommer jag aldrig nå mina mål. Så nu har jag lagt upp ett träningschema som jag ska följa några veckor. Har inte lagt in vilken dag för vilka muskelgrupper osv, men har iallfall gjort ett basic-schema. Kommer göra ett mer ordentligt schema, vecka för vecka snart, som ska anpassas efter jobbet osv.  
 
 
Blir kanske svårt att få in nästan alla kroppsdelar på bara två pass, men får göra mitt bästa, det som känns bäst under veckan är dagens pass, core följt utav flexen. Älskar verkligen dom passen, instruktören är fantastisk med!
Denna veckan känns det som att söndags-passet kommer hoppas över tyvärr, är svårt när man jobbar kväll. Har svårt att å upp tidigt när man är van att jobba natt och har så lätt att känna mig stressad innan jobbet. Får försöka mig på en ordentlig promenad innan jobbet iallafall!
Work out | träning, träningsschema | |
Upp